7 Kasım 2012 Çarşamba

Vee Nil 6 aylık

Kuzum bu ay 325 gr almış sadece.Boyu da 67 cm olmuş..Çok şükür gayet sağlıklı.Dönemiyordu pek yüz üstüyken ama son günlerde onu da başardı..Ve tabi ki can sıkıcı aşılar.3 tane bacağından 1 tanede ağzından aşıları yapıldı.Bu kez babası durdu başında.Ben hem dayanamam hem de artık sanki herşeyin daha farkındaymış gibi hissediyorum.Bana darılacak küsecekmiş gibi geliyor.
     Eeee tabi beklenen ek gıdaya geçiş ayı..İlk 6 ay sadece anne sütü verebildiğim için son derece mutlu ve şükürler içerisindeyim.Sütüm yeter mi?Aç kalır mı kaygıları sona erdi.Yavaş yavaş yoğurt, sebze püreleri,elma armut püreleri,bugün muz verdim biraz,pirinç ununu su ile muhallebi yapıp içine bebe bisküvisi koydum bayıldı.Arada pekmezde koyuyorum.Şimdilik iyi gidiyor.ilk gün kabızlık yaşıyoruz gibi oldu ama bugünlerde onuda atlattık.
   Ek gıda gelişmelerini ayrıntısıyla yazmaya,maymun fotolarını çekmeye özen göstereceğim:)






2 yorum:

Adsız dedi ki...

maşallah Nil'e,nice sağlıklı aylara
yeni mamalarını da çok sevip,yesin inşallah :)

Gul dedi ki...

çok teşekkür ederiz iyi dilekleriniz için