7 Mayıs 2013 Salı

Nil 1 yaşında

Yine geç kalan bir post...Kızımın 1 yaş kontrolünü ve aşılarını yaptırdıktan sonra geçtiğimiz pazar bir doğumgünü yapmaya karar verdik.Aslında çok düşündüm acaba kendi aramızda evde birşeylermi yapsak diye ama ortak karar o olmadı.Hızlı hazırlıklarla bence yine de fena olmadı..Hatta ben şahsım adına çok mutlu birgün geçirdim...Her ne kadar Nil mumu üfledikten pardon üfleyemedikten hemen sonra uzun bir uykuya dalsada güzeldi..Ayrıntıları daha sonra uzun bir şekilde yazmayı planlarım..
  Canım kızım,hayatımın anlamı,kuzum,maymunum,öpmeye doyamadığım,herşeyim,büyük aşkım seni çok seviyoruzz.Allaha binlerce şükürler olsun ki bizimlesin..Mis kokulumm iyiki varsın...hep olasın inşallah...











2 yorum:

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

mutlu yaşlar diliyorum nil'e.çok şık olmuş :)
öperim yanaklarından.

emreyle hayat dedi ki...

Nice güzel yaşlarınız olsun :) bu arada benim yeni blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum https://m.facebook.com/profile.php?id=271999649591896 sevgilerle :)

2. yaş gününüz için fikir olsun size :)