10 Aralık 2012 Pazartesi

Ve Nil 7 aylık

  1 hafta gecikmeli doktor kontrolümüze dün gittik.E tabi bende büyük heyecan,kaç gr aldı acaba diye?Ama yine gol olmadı 385 gr alabilmişve 7250 gr.Boyu 3 cm uzamış ve 70cm.Doktorumuz ideal olduğunu söylüyor.Şişman bebek sağlık demek değildir,bebeğin gayet sağlıklı dedi,bende huzur buldum:)
    Artık kahvaltıya geçebilirmişiz.Uzun uzun anlattı neler verebileceğimizi.Bakalım nasıl bir ek gıda macerası bekliyor bizi..Menü ve maceraları ayrı bir postta yazacağım.
   Gelelim bu ay yapabildiklerine;desteksiz tam anlamı ile oturabiliyor,emekleme pozisyonu alındı değişik stiller geliştiriliyor,koltuk kenarlarına tutunarak kalkma isteği şiddetlendi ama tepe taklak düşünce son buluyor:)Yatar konumdan oturur konuma geçmek için ıkınarak kalkmaya çalışıyor ama tam bir başarı sağlanamadı..Kızım anlayacağın çok hareketlendin..Televizyon,çizgi filmlere pek meraklı değil,oyuncaklar dikkat çekmiyor sadece diş kaşıma aracı.Kumandalar,cep telefonları daha çok dikkatini çekiyor.Bu arada dişleri hala çıkmadı,Yerleri şiş bir şekilde beyazlamış ama görünen yok henüz.
   En sevdiği oyun ayaktayken ellerinden tutup fış fış kayıkçı hareketi,klasik saklanıp ceeeleme,birde kaka yapmış mı diye kıçını koklarken çok gülüyor sıpa:) Birde ben alkışş diye karşısında alkışlayınca oda beni taklit ediyor heyecanla..
   Bu ay Nil için farklı bir dönüm noktası bence sanki daha değişik ,çevresini daha fazla algılayan,e buna bağlı olarak yaramazlaşan,daha çok karakterini ortaya koyan bir bebek oldu.Ben bunu birde 4.ay dönümünde hissetmiştim..Bana bakıp her gülüşünde Allaha şükrediyorum,dua ediyorum tüm bebekler için..

o bir sıpa

yada fare

meshur alkışı

5 yorum:

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

allahım esirgesin adı da kendi de pek şeker:)
gelişimini,ondaki değişiklikleri gün be gün görmek büyüleyici bir duygu olsa gerek..

Gul dedi ki...

evet gerçekten büyülenmiş gibiyim..allah hepimizinkini esirgesin..teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

Maşallah bunlar nasıl pozlar yahu.
Yeni nesil bebeler doğuştan kameralara oynuyor vallahi.

Gul dedi ki...

Katılıyorum..fotoğraf çekmeden önce poz tripleri başlıyor:))ne yedikte böyle oluyorlar acep:)?

Ssmeral dedi ki...

pozunu yerim senin maşallah ...