8 Aralık 2012 Cumartesi

Bebeğim artık odasında

    Nil daha doğmadan önce odaları ayırma konusunda hiç bir fikrim yoktu.Doğdu beşiğini yatağımın yanından ayırmadım.Biraz büyüyünce ayak ucuma aldım beşiği,biraz daha büyüyünce parmaklılara yapışmaya başlayınca minderini kapattım.Yani yatarken görmüyordum artık.Ama Nil hareketlenince beşik dar gelmeye başladı ama ben biraz daha yatsın istiyordum.Çünkü ya yatağına geçirecektim yani odalar ayrılacaktı yada odaya bir park yatak almak gerekecekti.Bir süre sonra Nil saat başı uyanmaya başladı neden?çünkü dar gelen beşiğine çarptıkça uyanıyordu.Park yatak baktık ama ben bu park yatakları başından beri hiiç ama hiiç sevmedim..Bir gün bütün cesaretimi toplayıp yatırdım yatağına geniş geniş ,korktuğum olmadı.Kızım o gece sadece 1 kere uyandı ve deliksiz bir uyku uyudu .Benim de vicdanım rahatladı..Ve o gün bugün yani 1 haftadır böyle devam ediyor...Nil hanımın yayıla yayıla yatası varmış demek ki..


4 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Gül'cüm park yatak almamakla çok iyi yapmışsın.. Ben ce bu yatak Nİl için en güzeli geniş geniş,sere serpe uyusun.. Anneside rahat etsin o da:)

Gul dedi ki...

teşekkür ederim..umarım böyle devam eder öpyorum

Adsız dedi ki...

park yataklara ben de hiç ısınamadım o yüzden iki çocuğuma da almadım. en güzeli bu yatağı olmuş. pek te sevimli küçük hanım maşallah. sevgiler..

Gul dedi ki...

teşekkür ederiz..bizden de sevgiler:)