15 Ağustos 2012 Çarşamba

Yoook ben sallamam

       Ne kadar büyük konuşmuşum.Şu yazıyı yazarken bile ayağımda.Feci gazlı günlerden kalan tek yadigar.Hiç unutmuyorum o anı.İlk 1 ay hiç sallamadım gerek yoktu zaten.Bir gece ne yaparsam yapayım susmadı.Farkındaydım dönüşü olmayan bir yola girdiğimizin ama tek düşündüğüm şey, ağlamasın.
Sonra alternatif  bişey arama çalışmalarımız bizi salıncak mı alsak sorusuna yöneltti.Aldık evet oyalanıyor hatta modundaysa çok eğleniyor.Şanslı günümdeysem uyuyor.Amaaaa kökten çözüm olmadı.Yine ayakta sallamaya devam..Sırtüstü uzun süre uyuyamadığı için uykuya daldıktan biraz sonra yüzüstü çeviriyorum.Biraz daha bekleyip emziğini alıyorum.Bazen de o atıyor ağzından.Sabah emzirdikten sonra yatağına yatınca uyumadığı için aynı taktiği uyguluyorum ,aramızda devam ediyor uykusuna.Yatağına yatırınca kendi başına uyuduğu günleri görürmüyüm acaba?
                            

6 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Görürsünn Gül'cüm merak etme :)
Bizde 6 ay ayağımızda salladık.
Birgün babası sırtını kaşırken Ada'nın uyudu kaldı. ogünden sonra hep kendi uyudu. Bazen çok zor geçiyor uykuya hatta kafasını sağa sola çeviriyor :)) Birde 10-11 aylıktan sonra kendi odasına alıştırdım. Belki işine yarar :)

Gul dedi ki...

Ben 3 ay daha sallamaya razıyım eğer birgün Ada gibi uyuycaksa:)

Süreyya dedi ki...

Maşallah çok tatlı Nil :) Annelikte özellikle büyük konuşmamayı öğrendim :)) Benim kızıma da almıştık bu salıncaktan ama neredeyse hiç kullanmadık,çünkü hep kucakta hep emiyordu..Nil'in keyfi yerinde gözüküyor :) sevgiler..

Gul dedi ki...

Çok teşekkür ederiz:)Şimdilik aramız iyi salıncakla.sevgiler öpücükler Rüya'ya da:)

Deniz dedi ki...

Bİz de uzunca süre bebek arabasında bir ileri bir geri sallayarak uyuttuk, gaz yüzünden

Gul dedi ki...

ewet şu gaz yapıyor zaten yapacağını gaz bitti sallamaya devam:)