23 Ağustos 2012 Perşembe

Bütün kızlar toplandık

      Farkında olmadan gelenekselleşen kısır partisi günlerinden birisi..4 tane bebekle gerçek anlamda bir parti aslında şenlik:)İki çift laf etmek mümkün değil..Birisi uyusa diğeri uyumaz ağlar..tamam uyudu dersin öbürü düşer ağlar..Ama inatla ve itinayla yinede toplanılır.Yapılır kısırlar börekler indirilir mideye..Eee kolay değil herkesin süte ihtiyacı var..
      Herkesin dönem dönem farklı derdi var.Şu ara Belginin sorunu 6 aylık kızının kilo almaması.iştahsızlığı.Bazı tetkikler yaptırdı sonuçlarını bekliyor.İştahsızlıkla ilgili bilgilerini paylaşacak tecrübeli blogger annelere ihtiyaç duyarım.
      Berra'nın derdi ise uyku.Direndi bütün gün.En son annesinin dizine düştü kafa ve sızdı oracıkta:)
      Benim prensesim ise bugün fena değildi.Sabah pusetine oturdu masanın üstünden benim börek yapışımı izledi yorumlar yaptı kendi dilinde,sohbet ettik,sonra yoruldu.Biraz zor uyuttum ama uzun süre uyudu,üzmedi beni...
      Aramızdaki tek erkek ise Fatih Altan dı.Kızlar gelenekselleşen pozlarının arasına bir ara ona da gel
dediler,aralarına aldılar..İşte böyle bir gün daha geçti.Nefret ettiğim valiz hazırlama işinden bugün de kurtuldum.Ama bütün hepsi son gün yarına kaldı..Offf tatil güzel ama şu valiz işi olmasa..

Uyanan güzel Nil

Uyuyan güzel Nurgül

Sızan güzel Berra

10 TEMMUZ

23 AĞUSTOS
Fatih Altan sen de gel haydiiii

7 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Berra'nın yatışına bayıldım :) Maşallah yaaa

Arada böyle organizasyonlar iyi oluyor. Enerji depolamak için..
Kısırada bayılırım ama been!!

Deniz dedi ki...

ne şekerler: )

Gul dedi ki...

teşekkür ederim.bizde güldük baya o yatışa..kısırı çok severim bende güzelde yaparım hani:)beklerim..
Deniz,teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

Maşallah doğunca hemen büyüyorlar değil mi? bende 28 haftalık hamileyim. kızım için başladığım blogum http://hamilelikteben.blogspot.com/
sizi de beklerim:)

Gul dedi ki...

evet önce hiç büyümüyor gibi geliyordu..ama biryerden sonra kopuyorlar yetişemiyorsun..
tebrik ederim umarım sağlıklı bir şekilde tamamlarsın hamileliğini allah kucağına sağlıklıca almayı nasip etsin.takipçinim:)

elif-kayra dedi ki...

maşallah nazar değmesin hiç birine

essra dedi ki...

ayy hepsi cok tatli hepsine kocaman masallah :) benim oglusumda hep yuzustu yatti ve cok faydasini gordum :) tatil konusuna gelince ben de valizi zevkle hazirliyorum heyecanla ama beni sikan valizi bosaltmasi:)) blogunu keyifle takibe aliyorum guzel paylasimlara sevgiler