13 Ağustos 2012 Pazartesi

hmm çok tatlıı

Nil ellerini keşfediyor.Tek tek parmaklarını şapur şupur emiyor sonra da bütün elini ağzına sokmaya çalışıyor.Tam da 3.ayında olması gereken bişeymiş.Bu döneme 'el ve ağız keşfetme dönemi' deniyormuş.Ellerini keşfettikten sonra onları kullanmaya başlıycakmış.Gerçekten de öyle oluyor.Bir süre emmeye ara verip oyuncağına uzanıyor. Hatta biraz daha çabalarsa tutuyor.Onu öyle konsantre olmuş şekilde görünce dayanamayıp öpüyorum o salyalı ellerini.Büyüdüğünü görmek acayip mutlu ediyor beni.Geçen hafta sadece bakıyordu.Kızzııımmm hadi tut diyince de dalga geçme anne der gibi gülüyordu..Şimdi onu elini emerken görünce em kızım em diyorum.Tabi arada canını yakmıyor değil ama öğreniyor.Gözünü korumayı da kenarlarını çizerek öğrenmişti.Sonra kulağına geçti orayıda çizdi,şimdi sadece uykusu gelince tutuyor kulağını.

     Madem ki artık uzanabiliyorsun senin oyun parkı zamanın gelmiş dedik.Orada baya bi vakit geçirdiklerini duymuştum bebeklerin.Arkadaşım alma ben de var diyince bi deneyelim bakalım sevecekmi dedik veee bayıldı.Onlarla gülüyor,konuşuyor sonra ses gelmeyince bağırıyor bile.Bir de nasıl beceriyor bilmiyorum ama içinde 180 derece dönüyor..
 
yaa bunlar benimle niye konuşmuyor??  


2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

allah bağışlasın kuzunuzu :D

Gul dedi ki...

çok teşekkür ederim.sizinkileri de:)