13 Ağustos 2012 Pazartesi

Başlarken

İşte bu yüzü gördükten sonra başladı farklı bir hayat.Hep derlerdi ama anlamak için yaşamak gerekiyormuş gerçekten hiç birşey eskisi gibi olmayacakmış.Artık kendinden başka düşünmen gereken birisi daha olacakmış.Öyle alıp başını istediğin yere falan gidemiycekmişsin.en azından ölçüp tartmadan bin kere kafa yormadan.yani hayatımda herşeyden biraz olacak ama anladım en çok ta Nil sanırım.
 Aslında biraz da kızım için yapmak istedim bu blogu ,anne olunca bir sürü blog keşfettim ve ya ne kadar şanslı bebekler büyüdüklerinde girip kendilerinin her halini görebilecekleri bi yer var diye düşündüm.Sonra ben de yazabilirm, öğretebilirim, paylaşabilirm diye düşündüm ve denemekte yarar gördüm.Ziraa kimse okumassa kızım okur..3 ay kadar gecikmeli olacak ama bugüne kadar nasıl geldiğimizi özetleyen bişeyler olacak..

Hiç yorum yok: