23 Aralık 2012 Pazar

Önemli!

  Nil in uyku düzeni fena değildir.Tabi istisnalar olmuyor değil.Gecede 3 -4 kere kalktığım zamanlarda oluyor ama genelde 1 kere uyanıyord.Geçen hafta 2 gece üst üste tam 6 kez kalktım sebebsiz yere.Üstünde gereksiz bir enerji var.Salladım uyumuyor, yarım saat sonra babası salladı yine uyumuyor.Bizde yatağında yalnız bırakmayı denedik.Halinden memnun oyuncakları ile oynuyor.Bu arada gece saat 03.00.Ertesi gün dert ettim kendime düşünüyorum neden böyle diye.Farklı bir şey mi yaptım,değişik birşey mi yedirdim?Hayır.İnternette araştırıyorum kiiii ne göreyim..Akşam saatlerinde bebeklerinize hiç bir kimyasal vermeyin diye bir uyarı..Son iki gündür vitaminini saat 9 -10 gibi vermek zorunda kalmıştım.Ertesi gün vitamininin saatini değiştirince gerçekten sorun ortadan kalktı.Artık bu seferde ben uyandım bu yavrucuk neden uyanmıyor diye:)))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) bütün anneler aynı :) uyansa uyanıyo diye dertleniriz. uyanmayıp mışıl mışıl uyusa, niye uyanmadı hiç diye endişeleniriz. :) hepimiz aynıyız :))

Gul dedi ki...

Annelik hastalığı diyebilir,z sanırım:)