10 Mayıs 2013 Cuma

12.aylık oldum,,

   Nil 1 yaşına 3 tane aşısı ile ve 9 kg ağırlığı ve 6 adet dişi ile girmiş bulunuyor..E tabi çok şükür diyorum.Doktorumuz bile şaşırdı.Demir ve vitamin almamaya devam.Yasaklar kalkmış bulunmakta.Ama anne sütü aldığı için inek sütüne gerek yok dedi doktorumuz ama ben bir ara veririm diye dününüyorum acele de etmiyorum açıkcası.Yatmadan önce Esema geceleri de 1 yada 2 kez anne sütü yola devam..
  Artık ufak gezmelere arabasıyla değil yürüyerek çıkıyoruz.Elele tutuşup parka gidiyoruz.Tabi yerde gördüğü herşeyi eğilip almak istiyor.İşte orası biraz yorucu oluyor.Bide yürürken herkese selam verme isteği olmasa gideceğimiz yere daha çabuk ulaşırız ama sosyalleşmek arzusu ile yanıp tutuşuyor.
   Doğumgünü hediyelerimiz pek güzel.Evimiz bütün bir yaz giyebileceği kıyafetleri ile doldu taştı.Çok eğlenceli oyuncaklarımız oldu.Zaten babası Çin den bir valiz oyuncakla gelmişti.doğumgünü hediyeleri ile birleşince tüm arkadaşlarına yetecek kadar oyuncağı oldu.Hala oyuncaklara çok da ilgili olduğu söylenemez.Pillerini takarken oyuncaktan çok pil nasıl takılır çıkarılır,tornavida nasıl tutulur,nasıl anneden uzağa kaçırılır onun peşinde:)
   Annelerin bir klasiğidir ne zaman bir yaşına geldi,ne çabuk geçiyor diye düşünürler...Bu sözleri duyduğumda veya okuduğumda hadi oradan diyordum..3 aylık daha bu büyümesi bir hayal çok uzak günlerdi benim için ama EVET gerçekten nasıl geçti ben de anlamadım..Daha bugün ona bakarken yine düşündüm elimdeki bebek bu çocukmuydu.Acaba her gece uyuduğunda Allah onu alıp yeni büyümüş bir tanesinimi koydu yatağına:))))



Hiç yorum yok: