30 Temmuz 2013 Salı

Artık kendim haaamlıyorum..

  Ama yemek istemiyorum...Malesef Nil in hala yemekle arası düzelmedi..Bütün gün aç dolaşabilir.Ama susuz asla.Açlığını bir kaç lokma ile gidersin yeter.Koca 3 ay içinde eminim hiç kilo almadı ..Bakalım 15. ay kontrolümüzde ak koyun kara koyun belli olacak.
  Bugün yine bin bir oyunla yemeğini yedirmeye çalışırken tavşanına yedirmesi için kaşığı eline verdim.Çok güzel bir şekilde tutup yoğurt aldı ve ağzına götürdü.Hem de dökmeden..Aynı pratik tutuşu sağ eliyle yapamadı..Sanırım solak olacak..Bebekliğinden de ufak tahminlerimiz oluyordu ama değişir demiştim,belki yine değişir.Tabi ben de kuzuyu aferim ve alkış yağmuruna tuttum:)
  Umarım bu olay yemek yemeyi sevdirir kuzuma...Günlük menüsünü veriyorum..
Sabah:  menemen,2 tane zeytin,1 dilim kaşar peyniri,arada tahin pekmez,yerse 2 lokma ekmek
Öğle: tarhana veya mercimek çorbası ,yoğurt,itiraz ederse muzlu yoğurt
İkindi:bisküvi şeftali ezmesi,üzüm veya birkaç lokma kurabiye
Akşam:En zorlandığım menü köfteyi tek başına yemez yoğurdun içinde kaybolacak.Aslında üst azıları göründü daha rahat yer diye düşünürken...(toplam diş sayısı 9)makarna ise zorlanmadığım tek menü..Eliyle pek güzel indirir mideye..Hayırlısıı:)))




Hiç yorum yok: