8 Ocak 2013 Salı

Beraberliğimizin 8.ayı

   Farklı bir başlık atmak istedim çünkü Nil çok farklı bir bebek oldu.Daha doğrusu bebeklikten çıktı sanki,tepkileri,mimikleri,derdini anlatma şekilleri yeni bir hal aldı.Pek sevimli oldu böyle .Geçen hafta sonu kendi kendine koltuk kenarına çıktığı anı uykumdan uyanınca gördüm.Zaten doktor kontrolünde de yerinde durmadı.Boyunu,kilosunu ölçmek üstün bir beceriye dönüştü.Bu ay 360 gr almış ve 7600 gr olmuş.Boyu yine 70 miş ama bence ölçemediler:)Doktorumuz iyi dedi.Ek gıda ile bir sorunumuz yok ceviz fındık vermeye başladık.Tabi iyice ezdikten sonra.Tam ezilmezse boğazına takılıyor öksürüyor.Sevdi diyebilirimAma bu hanımefendinin yedikleri nereye gidiyor işte orası hala ?Sanırım zayıf bir kız olarak hayatına devam edecek.
      Ek gıda konusunda da artık pek düşünmüyorum elemiyorum.Önüme ne gelirse ,tabi tuzsuz ve şekersiz olmak kaydıyla.
     Kısacası Nil ile hayat harika:)İşten her geldiğimde her defasında ilk buluşmamız gibi seviniyoruz ikimizde. Kucakladığını hissediyorum artık,boynuma atlarken büyüdüğünü görüyorum.Bütün yorgunluğum geçiyor.İyiki varsın Nil bebek:)



4 yorum:

Seyhan dedi ki...

nice aylara ay dönümlerimiz bir gidiyor :)

Gul dedi ki...

evet yakın gidiyor ben birazcıcık gecikince:)sağlıklı mutlu nice ayları olsun kızların:)

NaLaN dedi ki...

Merhaba özgün hayatta gördüm seni:) bizim kızlarında ay dönümleri hemen hemen aynı,sevgiler bizden bizde bekler bolca görüşürüz :)

Gul dedi ki...

merhaba Nalan.çok tatlı bir kızın var maşallah..bence de bundan sonra bol bol görüşürüzz..sevgiler