5 Şubat 2013 Salı

Uykusuz her gece

Bence Nil benim tatilde olduğumu biliyor ve bunu kullanarak gece uyumuyor.Nasılsa gündüz beraber uyuruz diyor.Çalıştığım zamanlarda bile bu kadar zorlanmadım.2 yada 3 kere emer yatardı geri.Şimdi ise gecede en az 2 kere ayağımda sallamak zorunda kalıyorum.Şanslıysam uyuyor,değilsem yatağına bırakıp kendi odama gidiyorum.Tabi odada yalnız kalınca bağırıyor ağlıyor sonra tekrar dönüyorum o zAman uyu diyorum başlıyorum sallamaya..Tam uyudu diyorum numara yapmış gibi odadan çıkarken yada sıcacık yatağıma girerken o malum ses beni çağırıyor..Bazı zamanlar emzirdikten yarım saat sonra uyanıyor aç olamaz diye emzirmiyorum.Belki susamıştır diye su veriyorum..Acaba gaz sancısı mı bölüyor uykusunu diye kontrolünde söyledim doktora.Verdiği gaz ilacı derdime derman olsa bari..Ama şunları anladım kii..
  • O gün dışarı çıkmışsa,temiz hava almışsa;
  • Yorulmuşsa..mesela farklı bir ortam,değişik insanlar,fazla hareket;
  • Gündüz az uyumuşsa gece çok uyur yalaaan..Tam tersi gündüz ne kadar uyursa gece uykusu da o kadar sağlam oluyor.Uyku uykunun mayasıdır..
  • Banyo yapmışsa;
  • En önemlisi beraber uyumuşsak,yanındaysam;(deliksiz uyudu)       
          bir nebze daha rahat uyuyor.......

2 yorum:

emreyle hayat dedi ki...

bu işin kuralı, tekniği falan yok.Hepsi hikaye, tek gerçek şu ki onların keyfi ne isterse öyle olacak herşey :))

Gul dedi ki...

Olmaaz ben matematikçiyim illahi bi formül bulucam bu işe:)))