4 Şubat 2013 Pazartesi

9 aylık oluvermiş.

 Dün Nil in aylık kontrolündeydik.Tabi ben heyecanla kaç kilo olduğunu merak ediyorum ve 7995 çıkıyor hemşireye rica ediyorum 8 yapalım biraz önce kaka yaptı diye.Kabul edildi kayıtlara 400  gr alarak 8 kilo geçtii:)).Doktorumuz bence gayet iyi sizce nasıl dedi.Artık ne kadar memnuniyetsiz bir anne profili çizmişsem:)Ben de siz bilirsiniz iyi sanırım dedim..Boyu 73 cm.Gece uykusunun berbatlığından bahsettim.Ağlayarak uyanıyor gazını pırtlatıp ya uyuyor yada tekrar uyuyamayıp yatağın kenarına tutunup ayakta beni bekliyor,çağırıyor..Bu böyle bazı geceler saat başı oluyor.E tabi benim sinirlerim de doğal olarak yıpranıyor..Aşkın hanım gazı için neo baby diye bir  ilaç verdi.Çok büyük değişim yaratmaz ama belki biraz rahatlatır dedi.Şu ara ciddi bir şekilde iştahsız olduğu için gece kalkmalarının açlıktan olabileceğini de söyledi.
   Gelelim bu ay neler yapabiliyoruzz..

  • Sıralama hareketinde ustalaştı denilebilir..
  • Sevindiğinde mutlu olduğunda hemen el çırpıyor.Ses çıkardıkça da heyecandan bayılıyor..
  • Birisi geldiğinde veya bir yerden ayrılırken bye bye yapıyor.
  • Ellerim bak boş kaldı hareketini aaaaayyy diyerek yok olmuş ifadesiyle yapıyor..
  • Baba,dede,gel gel diyor.bBirde dilini damağına vurarak tuhaf bir ses çıkarıyor.
  • Emeklemek yerine tutunup ayakta durmayı daha fazla tercih ediyor.
  • Evi artık tek başına gezerek inceliyor.
  • Alt iki dişinin yanları kabardı salyalar sel oldu sanırım diş gelecek..
  • Peçete ve kağıt yemeyi çok seviyor..
  • Yemek ayırt ediyor.Sevmediği zaman ağzını  kapıyor.
  • Kendisi yemek istiyor.Muz ekmek börek gibi şeyleri yemeyi başarabiliyor.
  • Müzik dinlemeyi ve dans etmeyi çok seviyor..Molfix ve banvit reklamını duyarsa hemen dans ediyor..
Zaten aşağıdaki fotoğrafta da çalıp çalıp oynuyor kuzuuu..Allah herkesin çocuğuna sağlık ,huzur versin..



Hiç yorum yok: