5 Nisan 2013 Cuma

11 aylık oldumm

  Bu ay annem beni doktora götürmedi..Neymiş zaten kilo almıyormuşum.Her ay gidip moralini bozamazmış..Bence de bozmasın ben zaten her şeyden az da olsa yiyorum..Çok yiyerek şişko bir kız olmak istemiyorum.Bence saygı duymalılar bu kararıma..
  Bu ay büyüdüğümü hissediyorum.Espiri anlayışım gelişti.,komiklikler yapıyorum insanları güldürmek hoşuma gidiyor.Mesela anneannemin kardeşi var Ayşe anneannene o bize  inince çok yoruluyor.Kocaman bir ohhh çekiyor oturunca.onu taklit etmeye bayılıyorum.Annem soruyor Ayşe nasıl yapıyor diye ben de hemen başlıyorum taklite..Çok gülüyorlar..Neden bu kadar gülüyorlar ki beni hiç bir şeyden anlamaz sanıyorlar sanırım ama ben her şeyi anlıyorum..
   Yürüme çalışmalarıma gelince sanırım hazır değilim henüz .Kendi başıma istediğim kadar ayakta dururum ama o ilk adım yok mu ödüm kopuyor..Belki öbür ay..Ama Derin bana yürütecini gönderdi.Önce anlamasam da nasıl harekete geçeceğini,artık onuda becerebiliyorum..Çok zevkli evin bütün odalarını keşfettim.Sağol Derin.
   Sonra bu ay bir sürü kelime öğrendim. Anneme istediğimde güzelce anne diyorum..Sabah uyanınca çağırıyorum..Eğer uyuyorsa çok ısrar etmiyorum oyuncaklarımla vakit geçiriyorum.Teyzemin adını söylüyorum.Haaa bide allah allah demeye bayılıyorum.Pencereyi dedeme açtırıp komşulara el sallıyorum..
   Annem onun telefonunu kulağıma götürdüğümü görünce bana telefon almaya karar verdi.Ama benimki onlarınki gibi değil çok da bayılmadım..
  Portakal ne güzel bir meyve imiş..işte ona bayıldım
  Tv konsoluna çıkarken annem bana işaret parmağını sallayarak hayıııırrr diye sesleniyor..Ben de ona yapıyorum aynısını.Çünkü çıkmam lazım.. Ama düşerim diye de korkuyorum.Ona güveniyorum ve vazgeçiyorum.Bu hiç hoşuma gitmiyor.Arada birde karşı çıkıp denemiyor zannetmeyin.
   Artık 4 dişli bir canavarım.. üst 2 dişim çıktı.Pozunu vermedim henüzanneme
Bu ay benden böyle..Arkadaşlarıma,büyüklerime,küçüklerime şimdilik sevgi saygılarımı sunarım.Öpmeyi öğrenince öperimm..





 

Hiç yorum yok: