6 Ağustos 2013 Salı

15.ayından inciler:)

 Geçen hafta Nil in 15.ay doktor buluşması vardı.Çok şükür her şey iyiydi.1 aydır ara ara devam eden ishali hakkındaki sorularımı rafa kaldırmak zorunda kaldım çünkü gitmeden 1 hafta önce bitti.Meğer kuzumun üst azıları çıkmış ondanmış.alt azılarda yolda.9775 gr ve 80 cm boy ile yola devam:)Doktorumuz boyu ortalamanın üstünde gelişimi iyi kilonun sınırın biraz altında olmasını da önemsemeyin dedi.Sen bu çocuğa 3 öğün baklava versen de gelişim eğrisine göre kilo almaz dedi.Gerçekten de öyle.Tamam iştahsız ama beslenmiyor diyemem.Neyse doktorumuz Nil i çok beğendi.Emmeyi bırakmak istemesi ve diğer tavır ve hareketlerinden onun artık bebeklikten erken çıktığını,yaşıtlarına göre daha olgun ve ileri tepkiler verdiğini söyledi.Şu gelişim dergileri vs.gibi yayınlar yerine ise birebir drama yoluyla oyun oynamaya daha yatkın bir çocuk olduğunu söyledi.(ki bence de öyle)
15.ayında Nil:
  Senin adın ne: DİL
  Nasılsın:EYİİİ
  Dede nerde:Ditttiii
  Top nerde :Attımm ditti
E tabi işi düşünce anne baba diyor.
Tv olayımız hala yok.O yüzden şanslıyız.
Göbeğini açıp kendi kendini gıdıklayan neşeli bir çocuk
Öğle uykusuna artık kendisi yatıyor.Yatağında debelenerek uyumak istiyor.Ben bir şey yapmadım tamamen kendi isteği.
Akşam uykusunda ise arada sallıyoruz.
Gece 1 kez su içmeye kalkıyor.
Üstünü kesinlikle örtmüyor.Kışın ne yapacağım bilmiyorum.
Ağzında ne var bakayım dediğimde dilini çıkarıp maymun oluyor:)
Her akşam üstü belli saatte kapıya gidip aaddi istiyor.
Tehlikeli şeyleri biliyor.Hayır dediğimde beni hiç kırmıyor.Çünkü ben de hayır kelimesini çok kullanmıyorum.İstediği gibi davranabiliyor özgür kızım evde.
Kendi yaşıtlarına çok sevecen.Çocuklara ve çocuk sesine aşırı duyarlı.
Sabah kalkınca müzik kutusuna koşup müzik açıp dans ediyor.
En önemlisi kendisi oyun kurup tek başına oynayabiliyor.
Doktorumuz günde 1 bardak günlük süt içebilir dedi.Süte çok alışmasını ve öğünün önüne geçmesini de istemiyor.
Balığı hala yemiyor.Çıtır hamsiyi deneyeceğiz birde doktor tavsiyesi ile:)
Çamaşır asarken bana mandal verip yardım ediyor.
Bu aralar bisiklet çılgınlığı başladı.Sokakta çocukların bisikletlerine yapışıyor.Acil bisiklet alınacak:)
Abur cubur ile daha tanıştırmadım paketli yediği tek şey bebe bisküvisi ve çubuk.
   Bakalım yarın Sakız adasına tatile gidiyoruz umarım kuzuyla güzel sorunsuz bir şekilde gidip geliriz.Tabi tatilde kızım da yalnız değil..Peren ve Bartu da bizimle olacak.


Hiç yorum yok: