22 Ağustos 2013 Perşembe

Böyle tatil olmaz

    E hani ben 2 ay tatildim..Oooh yan gelip yatacaktım.Öğretmen olmak vardı hani.Kendimi yukarıdaki pamuk prenses gibi hissediyorum. Prensesdim  dimi ben bir zamanlar:).Hayatımda yatıp dinlenemediğim tek tatilim diyebilirim.Geçen sene Nil bebekken bile daha verimli bir tatil geçirmiştim.Şimdi arkasında önünde koşturmaktan,vicdan yapıp denize,havuza,parka götürmekten harap ve bitap düştüm.Her sabah pardon sabahın körü kahvaltısı(yiyecek mi yoksa tükürecek mi sorunsalı ile birlikte)uyudu uyandı ne yedirsem,o uyumadan arkadaşıma sabah kahvesine bile gidemezken kii evin işlerini bir kenara koyup anlatmıyorum bile ,e böyleyken de tatil baayaaa bi anlamlı oldu.Hatta bence anlamını yitirdi.Şu günlerde sıkça düşünür oldum,sadece kendinle ilgilenmek nasıl bir duyguydu...aynaya bakmak,boş boş oturup oje sürmek beğenmeyip silmek,arkadaşlarla plan yapıp gezmek,istediğin makyajı yapmak,saçına istediğin modeli vermek,hangi filmi izlesem diye düşünmek veya mağaza mağaza gezip nerede ne var bakmak.Şimdi ise tarzıma en uygun olan mağazaya girip,onlar yapmıştır benim için bir şeyler deyip aranmak bir lüks .Aslında yapabilirim yine de evet yine yapabilirim belki ama sanırım kafam bütün bunlara hükmetmek yerine Nil i düşünüyor daha çok..Onsuz bir yerlere gidiyorum kendimi dinleyeyim biraz diye eski tadı olmuyor:) Ya anne olmak böyle bir şey yani kendini ikinci plana koymak,ya ben beceremiyorum eşit dağılımı organize etmeyi..toyum diyelim..Veya artık yeni hayatıma alışsam ve kanıksasam iyi olacak..
İç ses :  yuh alışamadın mı daha?
cevap:   yaa 30 yıllık geçmişini silemiyor insan..:)
iç ses :  gezip tozduklarına,yan gelip yattıklarına,öğleye kadar uyuduklarına say:)
cevap  :  tamam:(sindim)
     Ve yola devam edilir....

Hiç yorum yok: