10 Eylül 2012 Pazartesi

Çalışan Anne

Artık kuzuma anneannesi ve dedesi bakıyor.Seminer döneminin ilk haftası bitti.Ben yarım gün çalıştım.Sabahları anneme  ve babama bıraktım Nil i.İlk defa bu kadar uzun süre ayrılacağım için biraz tedirgindim açıkçası,hem onun hem de bizimkilerin adına..Sanki benden başka kimse ona bakamazmış gibi geliyordu ama yanılmışım.Hanımefendi halinden pek memnunmuş hiç ağlamıyor hemen uyuyormuş.Bizimkiler de pek memnun halinden sanki torunları değil arkadaşları..Sohbetler muhabbetler ..Ellerinden düşürmüyorlar,hatta ben eve geliyorum artık yorulmuşlardır kızımla ben ilgileneyim diyorum,yok en ufak bir yorulma belirtisi..Hayretler içerisinde kalıyorum,nasıl bir enerjidir bu..Annem diyordu zaten ben sizi bu kadar sevmedim diye..
       Öğle yemeğini okulda yedikten sonra revire inip süt sağma işine girişiyorum.İlk birkaç gün 80 cc geldi ama sonraları 100-125cc yi buldu.Buzdolabına attığım sütü çıkarken alıp ertesi gün için anneme veriyorum.Eve gidince kızımı emziriyorum.Düzeni böyle oturttum şimdilik. Problem yok..Bakalım okullar açılınca nasıl bir düzen tutturacağız.

4 yorum:

güz dedi ki...

Herşeyin yolunda olmasına çok sevindim ama en çok da sütün artmasına sevindim :)
SApdıkça daha da artsın inşallah.
Bebişler sütsüz kalmasın :)

Gul dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM.MİNİK ASYAYI ÖPÜN BENİM İÇİN:)

Deniz dedi ki...

Kolay gelsin, kolay gitsin :)

Gul dedi ki...

saol Deniz