25 Eylül 2012 Salı

Kaçak günlerin özeti

     Kızım 1hafta sonra 5.ayını bitirecek..Bu arada çok şey değişti tabi..En başta düzeni değişti her sabah ananesine gidiyor.Onlara alışıyor.Hafta sonu bizimle birlikte pazartesi tekrar onlara alışmaya çalışıyor pazartesi sendromu yaşıyor uykusu düzensizleşiyor ama salı günü her şey tekrar yoluna giriyor...Bence kafası karışıyor kiminle kalacağı konusunda..Okuldan geldiğimde bir süre yüzüme bakmıyor.Şaka gibi.Önceleri tesadüf sanıyordum ama eminim artık bana küsüyor...Yarım saat falan sürüyor.Yırtınıyorum şekilden şekle giriyorum bakması için.Arkadaşlarım söylerdi ama daha çok küçük Nil anlayamaz derdim ama doğruymuş resmen küsüyor..
  Bu arada süt sağmak gerçekten çok zor bir şeymiş..Önceden sütüm yok diye kaygılanmazdım çünkü bebek eninde sonunda sütünü çekebiliyor.Ama pompalar maalesef bebekler kadar iyi değil.Bazen sütüm var biliyorum ama pompaya gelmiyor..E doğal olarak moralim bozuluyor artık su şişesiyle dolaşıyorum.
  Geçen hafta sonu çıralıya gittik.bu kez Nil denize girmedi.Bize de hiç problem çıkarmadı ,hatta çook eğlendi.Artık tükürüklerini hiç saklamıyor bol bol tükürüyor..Önlüksüz dolaşamaz olduk.Tükürükleriyle baloncuklar yaparak konuşmaya çalışıyor.Başka bir postumda o görüntülerini de koyacağım.


Şebnem teyze ile Çıralı

Pijamalı saçsız Nil

emzik ağıza doğru uykuya
    Kızım artık pijamalarını giyip uyuyor.Ee nede olsa artık büyüdü.Bu ilk pijaması ona çok yakıştı.Birde annemin dediğine göre artık biberonunu da kendi tutabiliyormuş.İşte onu ben göremedim.Çalışan anne olmak böyle bir şey sanırım..Daha neler neler kaçıracağım değil mi?

2 yorum:

güz dedi ki...

Nil'e öncelikle bol sütlü günler diliyorum sonra da onun minnoş yanaklarından öpüyorum.

Gul dedi ki...

çok teşekkürler biz de sizi öpüyoruzz