30 Eylül 2012 Pazar

Önlüksüz çıkmam abi




  Salyası yüzünden  bütün gün önlüğü ile yapışık yaşıyor bu ara Nil. .Diş çıkarmadan önce olurmuş bu salya,kaşıntı da cabası..Kaşıyıcısı olmadığı zamanlarda emziğinin arkası ile kaşıyor tabi bu arada önlüğü sırılsıklam oluyor. Çok memnunum diğer önlükler gibi önünde toplanmıyor. Islandı diye sık sık kıyafet değiştirmek zorunda da kalmıyorum ikili satıldığı için birisi çok ıslanırsa hemen yedeği hazır.Bilmiyorum nereye devam edecek kadar bu salyalı günler...

4 yorum:

güz dedi ki...

Bizim kızın salyaları iki aylıkken başladı ve yedi buçuk aylık olduk ağzından salyadan da öte resmen su akıyor ve hala diş yok :) Moral vermek gibi olmasın :)

Minik Anne dedi ki...

bu önlükleri nereden aldınız ya da ben nereden bulabilirim.Bende kızım için almayı düşünüyorum fakat bulamadım diğer önlükler beni biraz korkutuyor gözetimim dışındayken takamıyorum boğazınaa sarılır sıkıştırır diye

Adsız dedi ki...

bebeğiniz çok şirin maşallah :) önlüğünü çok beğendim nerden aldınız

Adsız dedi ki...

bebeğiniz çok şirin maşallah :) önlüğünü çok beğendim nerden aldınız